♫ متن آهنگ لب تیغ فرزاد فرزین + دانلود ♫ .

آهنگ لب تیغ از فرزاد فرزین منتشر شد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

زندگیم رو لب تیغه نمیشه با تو بیام
زخم من خیلی عمیقه نمیشه با تو بیام
آخر قصه چی میشه خودمم نمی دونم
واسه اینکه با تو باشم می خوام و نمی تونم

خیلی حرفا رو نمیشه با ترانه ها بگی
عمریه چشمامو بستم رو تموم زندگی
وقتی ترسی تو دلم نیست واسه چی سکوت کنم
من به قله نرسیدم که بخوام سقوط کنم

اما تو پر بکش حتی اگه آسمونی نیست
اگه افتادی به خاکم باز رو باورت بایست
توی چشمامون با اینکه قطره های بارونه
تو نگام کن و بخند که آخرین خندمونه

زندگیم رو لب تیغه نمیشه با تو بیام
زخم من خیلی عمیقه نمیشه با تو بیام
آخر قصه چی میشه خودمم نمی دونم
واسه اینکه با تو باشم می خوام و نمی تونم

 

دانلود آهنگ لب تیغ فرزاد فرزین


نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت20:50---11 آبان 1391
وب زیبا و باحالی داری
پیش منم بیا پستام همه جوره ست
این رسم موج جوانیه
ضرر نمیکنی


OMID
ساعت20:10---14 تير 1391
VEBLAGE FOGHOLADAST MISHE MANO RAHNAMAIE KONID BARAYE SAKHTE VEBLAG MAMNOON MISHAM

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ◦♥°Ayda°♥◦ تاریخ : چهار شنبه 14 تير 1391برچسب: متن آهنگ لب تیغ فرزاد فرزین + دانلود ,اهنگ جدید,فرزادفرزین,لب,تیغ,لب تیغ,دابلود فرزاد فرزین,دانلود لب تیغ,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن ولی روزگار دلشونو پیر کرده ...
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت